Se flere på HITME.NO

JULEN 2008

2008-12-2618:02:16
Skrivet av Sandra Edlund

Jag ligger nerbäddad i soffan och snörvlar! Har nämligen blivit sjuk! Inte direkt oväntat med tanke på alla sjuklingar i min närvaro men jag är glad att jag höll mig frisk under julen iaf!

Jag har haft den bästa jul någonsin! Är så himla glad för alla fina julklappar och att allt blev så lyckat här hemma hos oss under julaftons dagen. Det var fullt hus from klockan 13.00 fram till 23.30 då de sista åkte hem.

Åt massa god mat som alla bidragit med, det var Kalle Anka, mandelformar till kaffet och massa annat gott, julklappslek som var ny för i år.... så sjukt kul!! Bästa på hela kvällen nästan!
Sen självklart en himla massa andra julklappar också. Är så otroligt tacksam för alla julklappar jag fått!

Finns massor att berätta och många bilder att dela med mig av, men just nu finns inte orken till att dela med mig om det. Vill bara mysa ner mig nu och hoppas på att Baby kommer hem med lite god mat till mig snart!

Men snart ska jag nog ta mig nya krafter!....


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback