Se flere på HITME.NO

Dagen efter julfesten!

2008-12-1115:55:51
Skrivet av Sandra Edlund

Jag mår oförskämt bra idag! Med tanke på att det var julbord/julfest med jobbet igår och gratis drinkar.

Det var riktigt trevligt, jättegod mat och bra underhållning med bandet "Duo Jag" Tyvärr så avtog festen rätt fort då alla inte är lediga som en annan och de flesta ska upp o jobba tidigt nästa morgon.

Innan festen så träffades vi här hemma hos oss, sen bar det iväg mot Harry's. Stressigt som vanligt, så till min besvikelse glömde jag både kamera och mobil hemma så har tyvärr inga bilder att dela med mig av.

Men jag kan dela med mig av lite bilder från förra julbordet vi var på uppe på Holmberget.



      Holmberget ligger som det låter på ett berg med en vacker utsikt



      Baby sjunger med till den duktiga sångaren som underhöll oss



                                                        Varmrätter :)



                                                         desserter :)

Det var andra julbordet för i år och än så är jag inte less på maten som tur är!

Dagen har varit lugn för övrigt, har precis sytt en julklapp och ska snart ner på stan och julhandla lite mer! Men först ska jag ta mig en lussebulle ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback