Se flere på HITME.NO

Dag i julklapparnas tecken!

2008-12-1200:43:26
Skrivet av Sandra Edlund

Det var VM i julklappshandling idag tror jag. Har nog aldrig gått så fort som idag! Riktigt skönt när man hittar det man ska direkt! Känns bra... men är inte klar på långa vägar! Tycker om att handla julklappar :)

Hela dagen har haft julklapps tema idag, har jag inte köpt några så har jag sytt de! Tyvärr kan jag inte visa vad jag sytt för julklappar eftersom det inte blir någon överaskning då. Men jag kan visa något annat.

När jag ändå var i farten med symaskinen så passade jag på att sy en liten läderkjol också, med tanke till helgen.

Väldigt enkel och lite tråkig, men fullt funktionell...



Lite nätstrumpbyxor och en överdel till så är jag fit for fight! ;)



Kommentarer:
Postat av: Julia

haha den är tradition hemma hos oss, skriv till mig på msn så kan jag tipsa om vad vi haft med haha

Postat av: Julia

men hallå söööt, det e ju det tyget jag vill ha på en trekantsöverdel :P du kan inte sy en sån till mig på en vecka eller? ;) hahaha. letar som en tok efter en fortfarande, måste ha under linnet på juldagen haha :) linnet är ju lite genomskinligt, sist fick jag köra på såna blommor på bröstvårtorna, STOR tabbe! Jag blev sket full och va med på 99 av 100 vimmelbilder, blixten lyste igenom linnet och man såg bara dessa fula beiga blommor hahaha. nej det gör jag inte om ;)

2008-12-12 | 22:36:10
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback