Se flere på HITME.NO

Tillbaka till verkligheten...

2008-08-1017:17:54
Skrivet av Sandra Edlund

Då var semester tiderna över och det är dags att gå tillbaka till jobbet igen! Känns otroligt bra, nästan längtar lite! :)
Kan bero på att jag bara jobbar 3 dagar och sen är ledig 3 dagar, och så ledig vecka på det! Så det känns inte så hemskt!
Men det som känns mindre kul är denna semester som varit! Vad är det med vädret?? Visserligen har jag ju kryddat semestern med att vara sjuk vilket inte gör det hela roligare... och precis nu när man känner sig näst intill tip top så ska man tillbaka till jobbet!!

Men som sagt känns nästan roligt att gå till jobbet! Är så himla glad att jag har mitt jobb. I allmänhet så hör det väl till att gnälla lite på jobbet från och till. Vem gör inte det!? Men när jag varit hemma och varit sjuk en längre tid så inser jag vad glad jag är över att jag har mitt jobb. Jag skulle aldrig klara av att vara arbetslös. Inte min grej att bara ligga i soffan och slöa. Jag vill göra saker! Planera och utföra! :)

Visar en bild på hur glada man kan vara över att gå tillbaka till jobbet! 



Ni får själva avgöra om ni tycker att herrn faktiskt ler eller bara låtsas le!

Jag har lite svårt att avgöra själv.... ;)


Kommentarer:
Postat av: mamsen

ja något ansträngt var det nog. Hur blir det med 5-kampen på grönan? Kanske han drar lite mer på flinet då ;) / Mamsen 0 Lasse

2008-08-11 | 09:27:10
Postat av: Sandra

Ja.. eller så blir han mer ledsen när han förlorar! För 5 kamp där är jag oslagbar! Haha...



Får ta det nu när vi är lediga igen!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback