Se flere på HITME.NO

Jag är helt slut!!

2008-08-2719:30:28
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är heeelt slut!!!

Dagen har varit fullbokad hela dagen, tog en lunch med Malin tidigare idag. Mkt trevligt att snacka lite, inte så ofta man träffas att det finns så mkt att prata om.

Sen bar det iväg för att rensa mina förråd i min gamla lägenhet. Nu har jag sagt upp första handskontraktet och ska besikta den imorgon! Sen är jag finito med den lägenheten!
Trodde att rensningen skulle gå smidigt men som alltid är det mkt mer än vad man tror... *suck* Om mina ben bara kunde skaka av utmattning. Knappt så jag kunde köra hem, fick knappt ner kopplingen. Snacka om att man är otränad! Det är ju bedrövligt!

Som tårta på det så ska jag springa vidare till jobbet nu där det är den jobbigaste natten på hela månaden! Really looking forward to it! Blääää.. tänk om jag kunde få ligga i soffan o slagga framför tv:n istället!

Nej nu måste jag få i mig något i magen innan det bär av!!

Later! :)


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Duktig du är som kämpar gumman! :) Hoppas allt är bra! Här är det kanon, ska träna dubbelpass med Dee på gymmet ikväll så vi får se om jag kan gå imorron! haha Puss

Postat av: Sandra

Tack gumman! Kan säga att det känns att man lever idag! Fy fan! Men det är samtidigt skönt! :) Du är duktig du med som liggr i o tränar! Hoppas det går bra! Nu ska jag iväg o fixa besiktingen av lägenheten!

Puss o kram!

2008-08-28 | 12:24:10
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej där. jag ska byta namn på min blogg och undrar om du har ngt bra förslag? Lämna det här eller på evasriddle.blogg.se /Eva

2008-09-02 | 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback