Se flere på HITME.NO

In the studio...

2008-08-1415:29:06
Skrivet av Sandra Edlund

Då var det färdigjobbat för min del :)

Firade min första lediga dag med att följa med grabbarna till studion! Babys lillebror är sångare i bandet "Endless Circulation" och de spelar just nu in demo skiva inför spelning på "Sommarens Sista Suck" där de avslutar hela evenemanget på stora scen!
För er som vill se de är det alltså lördagen den 30 augusti på stora scen ca kl 23.00!

Så där tillbringade jag gårdagen bland de andra grabbarna och en massa öl och whisky flaskor! Det är en hårdrockar studio vill jag lova! Haha... Mörkt, rökigt och ölburkar överallt! The image of a rockstar I guess...

Har ett litet videoklipp att dela med mig:


 

Endeless Circulation kom 2:a i tävligenen "RockKarusellen" och här är en av deras låtar de framförde då. Min favoritlåt :)



Jäkla pipan har! Duktig lillebror!

Här har vi en grimaserande lillebror och en stolt storebror:




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback