Se flere på HITME.NO

Besiktad och klar!

2008-08-2815:22:28
Skrivet av Sandra Edlund

Gud så skönt! Har precis kommit hem från besiktningen med gamla lägenheten och det gick smärtfritt. Var lite orolig där då det hade klagats på att det var mkt hål på väggar. Men tyvärr så har det blivit så när det är betongväggar överallt och man inte kan spika upp något utan måste därför borra och plugga.

Träffade upp Robert Horacek som är ansvarig för lägenheterna samt ekononomichef för Eskilstuna Kuriren. En otroligt trevlig man som jag verkligen respekterar. Alltid lika trevlig att ha med honom att göra. Vi gick igenom lägenheten och hittade inga spår av sabotage av något slag. Så nu är jag kvitt lägenheten och kan lämna det bakom mig! *skönt*

Nu kan jag fokusera på lägenheten vi bor i istället. Nämligen så att vi håller på o gör iordning ett av våra utrymmen i vardagsrummet. Som tidigare bara varit ett förvaringsrum. Nu får vi det målat så vi kan använda det som data/arbetsrum. Sen fick jag en idé på att göra iordning en liten myshörna också som även folk kan få övernatta i.

Svårt att få bilder på hur det ser ut men här kommer några:



                                          Dörren in till rummet



                                                      Öppen dörr

Sen ska databord och hyllor upp direkt til vänster mot en vägg, men sen så fortsätter det djupt in med snedtak. Där tänkte jag att myshörnan ska vara!



Som sagt jättesvårt att visa i bilder, har tyvärr ingen vidvinkelskamera. Hade nog varit lättare då, men iaf så blir det nog jättebra och för er som är här lite då och då får se det nästa gång ni kommer :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback