Se flere på HITME.NO

Åååååå! Vilken fest! :)

2008-08-1516:29:40
Skrivet av Sandra Edlund

Festivalen "Å festen" är i stan som återkommer varje år i Eskilstuna!

Baby och jag mötte upp ett gäng på Centro där vi käkade en bit och drack lite! Tog oss sen en otroligt liten sväng för att se vad som händer under festivalen men beslutade oss snabbt att åka hem till oss istället för att dricka lite mer och gagga lite!

Blev lite nostalgi med gamla "Mistie" filmer och forna "Divin" låtar som de hette innan Mistie bildades. Jag var ju inte med på den tiden men det är himla kul o se grabbarna, så duktiga så! Deras gamla hemsida finns att kika på för den som vill... http://www.mistie.rebelact.se/

Ikväll blir det mer partaj med bla Emma som är hemma på besök under sin semester! Ska bli himla kul, är riktigt laddad... men jag ska inte supa skallen av mig. Imorgon bär det nämligen av mot Målilla för min del för att vara med på Speedway GP som går där! Ska bli kul!!
Så missa mig inte på TV imorgon, ska jag vinka lite extra åt er ;)

Bjuder på en gammal speedway bild här! :)



                                     Gridgirls i Målilla 2 år sen

_________________________________

Fan vad tiden går fort....


Kommentarer:
Postat av: Ella Ströman

Jäkla skit.. Blir inge målilla för mig. för illa magkatärr för att våga sitta på en bana i 4h plus dessutom nåt knas med halsont och lite feber.. :-( Har fixat så en tjej som heter Sussie åker med istället. Hon e jättesnygg å duktig så det blir nog kul. Vinka åt mig så vinkar jag tillbaka!! Kramis


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback