Se flere på HITME.NO

Vilken underbar dag!

2008-04-0914:15:50
Skrivet av Sandra Edlund

Idag är jag glad, taggad, sprallig, sugen... ja allt det där som gör att det känns bra inombords!

Idag ska jag lämna den gamla lägenheten bakom mig och blicka framåt på att få det fint här hemma!
Vilket innebär shopping shopping shopping.. är taggad som fan! :)

Ska åka till jobbet och hämta min mobil som jag glömde och sen vidare för att överlämna nyckel till Jonna och Carl-Adam sen möter jag upp Baby som slutar jobba så vi kan åka o shoppa!

Till kvällen ska jag tänka ut något gott att laga till mig och Baby, vi har inte ens hunnit ätit tillsammans här hemma! :( Men ikväll blir det mysmiddag! Det ska jag se till ;)


Wiiiiie! Äntligen lite tid över för att fokuser på det roliga :)



Kommentarer:
Postat av: Emma

Vad spännande gumman!!! Jag vill ju se bilder vet du väl.. när kommer dom? va? va? *tjatar* haha puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback