Se flere på HITME.NO

Vilken fest!!!

2008-04-2723:32:11
Skrivet av Sandra Edlund

Hade jättetrevligt igår! Himla kul att bjuda hem vänner till den nya lägenheten! Verkar som folk gillar den lika mkt som vi gör :) Köket är ju gudomligt att ha bjudning i, inte en enda som satte sig i vardagsrummet ens! Alla kom och slog sig ner i köket. Det åts och dracks och vissa spelade spelet "hur fan visste du det".

Fick massa fina presenter/inflyttningspresenter! Tror det finns vin för hela året här hemma nu :)

Jag gjorde en bål som jag bjöd på tillsammans till lite tacos småplock!

image777
 
                                                          hallon/tranbärsbål

image778

                                                                         tacobuffé

Jättelyckad kväll och jag tyckte det var jättekul att så många ville komma! Det togs lite bilder under kvällen, här har jag snott några från Emmas blogg :)

image779

                                             Värdparet i dresscode White! :)

              

Sötnosarna Emma och Malin, Carl-Adam, Tezzan och jonna hittade varandra, kära bror och flickvännen Caroline, skojarna Andreas och Tobias, kärlek mellan Emil och Malin, mer kärlek mellan Tezzan och Tobias och mig och.. chipsen...?? ;)

image788

                                                                Poppiga jag *fniss*

image790

                        sist men inte minst... jag förklarar min kärlek till Emma!!

Mycket kärlek under gårdagen! Tyvärr har jag inga fler bilder, men utöver dessa var det flera goda vänner på plats och jag vill tacka alla för gårdagen!! Betyder mkt för mig att träffa mina vänner och umgås!

Love you all guys :)


Ps. alla ni som tog bilder under kvällen får gärna dela med er av de till mig. Bara att maila på [email protected]. Thanks!


Kommentarer:
Postat av: Jonna

TACK IGEN!

Det var som sagt supertrevligt!

Krams!

Postat av: MAMSEN

Känner igen bålskålen.... När den hittar hem igen så får den
gärna se ut sådär exakt... Förstår att ni hade det kul. Jag fick åxå trevligt ihop med Roffe o Gunnel när vi såg på när Endless Circulation tog hem segern i lördags Stort grattis till dom.

2008-04-28 | 05:10:41
Postat av: eMMa

Hej gumman!! Tack för senast!! Jag har ju massor med fler bilder som jag inte la upp på bloggen, ska maila dig dem ikväll!! :) puss

2008-04-28 | 10:26:18
URL: http://emmaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback