Se flere på HITME.NO

I'm out of EPT!!

2008-04-1503:18:02
Skrivet av Sandra Edlund

Detta har varit en helt otrolig dag!

Att førsøka skriva ner allt som hænder hær nere ær helt omøjligt, men dagen børjade med att turneringen fortsatte klockan 13.00
Jag lyckades hålla mig vid liv i ca 6 timmar! Det gick riktigt bra och jag ær nøjd med min insats!!

Satt i samma bord som 3 stora pokerspelare och 2 av de åkte ut innan mig. Jag kæmpade och høll mig vid liv, gick all-in 3 gånger och vann alla 3! Tyværr gick inte hela vægen... men jag ær så himla nøjd æver att vara hær och få vara med øverhuvudtaget!

Får skriva mer om hela eventet nær jag ær hemma igen!

Måste bara berætta att min statestik har økat så sjuuuuukt mkt sen jag varit med hær! Det har skrivits otroligt mkt om mig på alla møjliga pokersiter!!

Lovar att jag ska berætta mer om allt sen.. med bilder! Promise promise!

*lots of kisses*


Kommentarer:
Postat av: snoppen

hur mycket fick du för att vara med i ept???

Postat av: Poker

Hej

Sandra, kul att du fick vara med i EPT. Det har skrivits en hel del om dig på communitysiten www.prosharks.com, vore kul om du kunde kommentera det som har skrivits där...vore roligt och få
ta del om dina upplevelser nere i Monte Carlo,
osv...som sagt gå in och kolla på www.prosharks.com om du har tid

2008-04-18 | 09:29:46
URL: http://www.prosharks.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback