Se flere på HITME.NO

Härligt väder = strålande humör!

2008-04-2518:20:04
Skrivet av Sandra Edlund

Mkt blandade känslor har det varit denna vecka!

Ett erbjudande om att åka till Salzburg där jag var tvungen att tacka nej gjorde att man blev lite dämpad över att istället slita arslet av sig på jobbet! Men allt kan inte alltid gå som  man vill...

Det positiva är ju att det är så himla fint väder här hemma att man inte kan annat än att le! :) Inte nog med det är det fredag och jag skiner som en sol inom mig... trots att jag ska jobba i natt!!

Men imorgon hoppas jag det blir än ännu bättre dag! Då blir det festens med klackarna i taket för första gången här i nya lägenheten! Bjuder in mina vänner för att fira 25 års dag + inflyttningsfest! Tyvärr kan inte alla goda vänner komma som jag hoppats :(

Idag tog jag lilla söta bilen, cabbade ner och åkte iväg på en liten shopping tur, igen! Känns som man inte gör annat än att shoppar saker till nya hemmet. Men det blir bara finare och finare här hemma!! :)

Köpte mig även en ny klänning som jag tänkte ha i morgon! Väldigt proper men jag tror den kan vara fin!
Men nu måste jag slita fram någon gammal trasa och göra mig fin, ska iväg till invigningsfest hos några vänner som öppnat nytt kontor!

Hoppas ni mår lika bra av solen som jag gör!!!

Puss puss


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback