Se flere på HITME.NO

Flytthelg!

2008-04-0701:45:18
Skrivet av Sandra Edlund

Helgen som nu är ett minne blott har varit tuff!

Det har varit flytt för hela slanten och med det ett stort tack till alla som hjälpte till och slet i flytten!! Tusen tusen tack! Vad hade jag gjort utan er!!??
När man bott ett tag samlar man på sig en hel del skit! Uuuuuaahhhh, jobbigt!

Vaknade upp söndag morgon i nya lägenheten och fågelkvitter var det första jag hörde! Kändes lite overkligt! När man bott så centralt som jag gjort är det knappast det man hör! :)

Kroppen var helt förstörd efter att slitit med både det ena och det andra mellan kl 9,30-00,00 under lördagen och hade absolut ingen lust med någonting när jag vaknade dagen efter... Kroppen var fortfarande mör och träningsvärk i varje muskel tror jag.
Men jag tog mig till min gamla lägenhet för att göra klart det sista, men det tog mer tid än jag trodde så jag hann inte klart! Men imorgon så... :)

Nu sitter jag här på jobbet och är sjuuukt trött bara... vill hem o sussa i det nya sovrummet! Just love it! Svart är det.. hehe...

Vem vet ni kanske kan få en glimt av det sen med lite bilder.. ;)



Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

MYCKET BÄRA VAR DET MEN DET KOMMER ATT BLI KANON I NYA LYAN. MÅSTE ERKÄNNA ATT BENMUSKLERNA KÄNNS AV. TRODDE INTE JAG HADE NÅGRA HA,HA. NEJ NU BÄR DET SNART HEM EFTER FÖRSTA NATTEN DEN HÄR VECKAN "BARA " 4 KVAR...
VI SES!

2008-04-07 | 05:48:13

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback