Se flere på HITME.NO

CRAZYYY!!!

2008-04-1200:55:56
Skrivet av Sandra Edlund

Det har ar heeeelt sjukt!!! Ni anar inte vad som hander har nere i Monte Carlo!

Finns inte tid att beratta men ska forsaka dra det snabbt!

Jag och Ella har namligen blivit sponsrade av en lustig anledning for att vara med o spela i EPT www.ept.com dar insatsen kostar ca 11000 Euro!!!!!
www.T6poker.com ar det som stallt sig bakom detta!!

Vi har blivit intervjuade for TV, och alla ar helt hysteriska over detta!

Det gar att folja oss under turneringens gang imorgon på bla www.pokernews.com.

Shit... jag tror inte det har ar sant! Vem anade att jag ska vara med i den storsta Poker tavlingen men en insats pa nastan 100 000 kr!!!!

Nu maste jag komma ner pa jorden! Men missa inte att folja var resa i turneringen!!


Kommentarer:
Postat av: mamsen

Håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ mamma

2008-04-12 | 13:44:49
Postat av: Robban

Me tooo :-)
Puss!

2008-04-12 | 15:28:43
Postat av: korven

Ja alla måste vara jätteimpade över att du fick spela poker åt största bluffsajten som finns just i dagsläget... o speciellt för att dom gick på dina kunskaper i poker...

eller vänta... nä du är bara en dålig kopia av alla andra plastbrudar som försökt sig på en karriär... lycka till med att vara en nolla resten av livet...

2008-04-15 | 12:59:47
Postat av: Anonym

Hörru "korven"... lustigt namn måste jag säga, aldrig hört!
Låter mest som att en viss "korv" är lite avundsjuk här! Varför kan man/DU inte gädjas åt andras framgång istället för att ha en jävla massa fördomar om folk man inte ens känner i det här fallet?!

Bara undrar...

Simma lugnt HotDog

2008-04-16 | 16:12:31
Postat av: Robban

Hörru "korven"... lustigt namn måste jag säga, aldrig hört!
Låter mest som att en viss "korv" är lite avundsjuk här! Varför kan man/DU inte gädjas åt andras framgång istället för att ha en jävla massa fördomar om folk man inte ens känner i det här fallet?!

Bara undrar...

Simma lugnt HotDog

2008-04-16 | 16:13:22
Postat av: korven

Alltså förstå mig rätt!!!

jag föraktar sånna som sandra... dom är inte kvinnor utan dom stoltserar med ett IQ som en daggmask...

För att göra det lätt för er så googla lite om din docka o läs vad som skrivs om henne... hon är bara ytterligare en linda rosing, natasha peyre eller dom andra plastbrudarna...

Ledsen att säga det men hon passar bättre vid polen än vid pokerbordet...

Pokern klarar sig så mycket bättre utan dessa bimbos vid borden...

Men fröken sandra tycker jag ska lägga pokern på hyllan o vika ut sig i moore eller nån annan tonårsrunktidning...

2008-04-17 | 11:34:55
Postat av: Robban

Men...

...ändå så kan du inte hålla dig borta från att kika in på hennes blogg titt som tätt?

Sköt ditt istället...

Ha det gött HotDog

2008-04-17 | 12:11:21
Postat av: korven

det är ju bara för att se om du svarat =)

2008-04-17 | 14:00:17
Postat av: Prinsen

Haha... Vilken patetisk människa! Undra vem det är som beter sig som en nolla?! När jag läser din text så tänker jag mig en bitter gammal gubbe vars största utmaning i livet är o skriva sura lappar i tvättstugan om strumpludd i torktumlaren.
Men tydligen har du breddat dina vyer o skriver numera även personangrepp på bloggar, om personer du inte känner mer än det du googlat fram. Fast det är klart du känner väl inte dina närmaste vänner bättre än så heller!
Jag såg för övrigt ingen med namnet korven i resultatlistorna från EPT!? men du fick säkert massor med erbjudanden från T6poker om gratis sponsring, men valde att inte vara med för dom är för oseriösa!?

Ursäkta Sandra för att oviktiga ämnen diskuteras på din i övrigt fina blogg! Fortsätt göra din grej! Sen att korven är ledsen för att han inte har fått runka till några fina bilder på dig i Moore, det tycker jag inte du ska få skit för.

2008-04-17 | 17:17:56
Postat av: korven

Prinsen... vilken klockren analys... du kunde inte ha mer rätt...

tack för att du fick mig att inse vilket svin jag är... ska se till att mina flickor växer upp och blir sönderknullade av äckel inom mode branchen för att komma dit tjejerna i bikinilaget är idag... Som förälder måste man vara jättestolt över sin dotter att hon trivs med utseendet hon ärvt och opererar om sig till en plastdocka... underbara uppblåsbara barbara... är nog så dom ser på tjejerna...
puss

2008-04-18 | 13:07:46
Postat av: Christian Niemi

Hej Sandra

Grattis på födelssedagen och den otroligt framgångsrika EPT-turnerings starten, kul att du har valt att satsa på poker .
Du är 25år , och har ett otroligt spännande liv, träffar många framgångsrika människor innom olika brancher.
Du måste ha en enorm livsglädje för att ha kunnat uppleva så mycket på kort tid, du är en insperations källa.
Hoppas att alla dina drömmar går i uppfyllelse, och att du får ett lyckigt liv,


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback