Se flere på HITME.NO

Bilder från Monte Carlo

2008-04-1921:52:49
Skrivet av Sandra Edlund

Tänkte jag skulle dela med mig lite av bilderna jag tog i Monte Carlo!

image756

Sitter i taxin på väg från Nice in till hotellet i Monte Carlo! Tanken var att vi skulle åka helikopter men det var så dåligt väder att det blev taxi istället! Riktigt bra guide hade vi till taxichaffeur och så Anthony (pokerspelare) som talar flytande franska! Så gulligt hur han hade med sig sin gravida flickvän och försökte på alla sätt och vis visa henne det finaste av Monte Carlo då han vill flytta dit :)

image757

Utsikten från hotellets balkong. Bodde på 7:e våningen. Riktigt najs, lite läskigt då man har lite höjdskräck bara!

image758

Tjejen jag delade hotellrum med, Helene. Tillsammans ute på balkongen första kvällen innan vi skulle in till PokerStars festen! Jag mådde lite sådär... dålig sömn,mat och själva flygresan gjorde att jag fick migrän! :( Fick gå ifrån middagen för att lägga mig. Tog sen en lång dusch och försökte komma tillbaka. Gick åt rätt håll i alla fall. Var riktigt orolig för att jag skulle bli sängliggandes hela kvällen där....

image759

Men iväg kom vi och här sitter vi alla i "limon" och väntar på att åka till festen! Vi har holländska Rolf i bakgrunden, sem blonda Mari, fina Frida och söta Ella!

image760

Väl framme på festen... innan vi blev utkastade! Jättefin utsikt, som självklart inte syns på bilden!

Ja, som sagt så blev vi utkastade... pokerstars gillade inte att vi 6 tjejer från T6 var på plats! Jag förstår inte varför!! :P

Efter det registrerades jag och Ella för att spela i turneringen, som var helt galet!! Trodde väl aldrig att det skulle hänta!! Att bara få vara på plats och se det med egna ögon var jag hur nöjd som helst med. Sen att få SPELA var helt otroligt.... Ett minne jag aldrig kommer glömma!!

Lördagen spelade jag hela dagen, 13 timmar! Att jag gick vidare till nästa dag hade jag inte räknat med. Mitt flyg hem var bokat under måndagen men eftersom jag skulle fortsätta spela då blev jag kvar.

image761

Vaknade på söndagen och det var jättefint väder... Så vi tog oss en tur runt och lunchade. Riktigt härligt att känna lite solvärme... Här har vi jonas, Emily, Tobias, Marie, Frida och Ella!

image762

image763

image764

image765

Ett bevis på att modeller faktiskt äter! Haha.. ser ut som ingen sett mat på flera dagar :)
Gott var det ;)

image766

Lyxbilar fanns det gott om :) Här stod en utanför hotellet!

image767

Så har vi mig vid bordet :) Dock efter att jag åkt ur den stora turneringen. Men nog fanns det annat att spela också!

Efter några dagar extra i Monte Carlo var det dags för  mig att fara hemåt! Mycket bättre väder än när vi kom ner så det blev helikopter för mig till Nice! Hihiihi..

image768

Självklart var flyget försenat 4 timmar.. så jag och Brolin tog oss en fika och bubblade lite!

image769

Sen var man hemma igen! :)



Kommentarer:
Postat av: mamsen

Skönt att ha dej hemma igen! Men eftersom jag vet hur mycket du tycker om att spela poker förstår jag hur kul /spännande det här äventyret har varit för dej. O va kul vi hade det i fredags måste vi göra om. Ses i natt på jobbet! Mamma

2008-04-20 | 18:40:45
Postat av: eMMa

Jag undrar hur i hela friden helikopterresan gick om du hade höjdskräck från balkongen på hotellet!!? *skrattar* puss

Postat av: Sandra

Hehe... jo det är alltid skönt att komma hem efter att gjort sig hemmastadd på ett hotellrum!

Angående helikopterresan vad jag skapligt nervös! Hihi.. men det gick bra, filmade lite som du kan få se :)

puss o kram

2008-04-21 | 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback