Se flere på HITME.NO

Back from Sundsvall

2008-04-0319:55:35
Skrivet av Sandra Edlund

Ser att det iaf är 1 person som saknat mig när jag varit frånvarande från bloggen.. okey, pratade med min pappa idag också som undrade vart jag tagit vägen på bloggen! Räknas han!? :)

Under några dagar låg bloggsiten nere och det var omöjligt att blogga något! Men nu fungerar allt som det ska igen verkar det som och vi kan fortsätta där vi slutade!

Sista inlägget var surt, det blev ingen Miss Hawaiian Tropic final för mig. Inget jag var speciellt glad över men nu efteråt så har jag hört att det var otroligt oseriöst och bland det värsta vissa av tjejerna varit med om!
Även om jag inte var med i finlen fick jag också uppleva något av det värsta jag varit med om! Tyvärr... Fruktansvärt besviken och missnöjd är mina ord!
Jag befann mig i Karlskoga och körde ett Pussycat Dolls gigg. Det gick jättebra, tyvärr gick inte följderna lika bra! Jag var arg med min rätt att vara det och fick till svars "skippa attityden eller fuck off" Vilket jag tyckte visade ganske mycket om denna person!

Nåväl, att lägga ner energi på det är helt onödigt. Slutade med att jag garvade åt det och såg till nästa grej!
Nämligen så att nästa destination för mig var Sundsvall. Skulle nämligen på utbildning med jobbet i 3 dagar!

Det har varit 3 trevliga, intressanta och tuffa dagar!

Visserligen är jag van att resa, men 42 mil är ändå 42 mil... att sen åka tidigt tidigt tidigt på morgonen när man enbart sovit 3-4 timmar underlättar inte!
Efter x antal timmar var vi framme på Södra Berget, där skulle vi bo och konferensen hölls! Otroligt fint ställe som ligger högt upp på ett berg där du har utsikt över hela sundsvall. Otroligt vackert. (tills det blev molningt och det bara var som en stor dimma runt oss)

image748

                                    (personerna på bilden har inget med "brevet" att göra... :)

Dagarna var långa med Georg Smidelik i spetsen! Vi fick själva utveckla utbildningen genom att diskutera vad vi ville ha tips och hjälp med för att bli en bättre ledare/arbetskamrat.

När använder vi oss av "single loop" och double loop"?, vad är bäst att ge "ovillkorlig kritik eller villkorlig kritik"? Vad är bäst att handla med "x-metoden" eller "y-metoden"? Vilken typ av ledare är bäst, den passiva, den med fokus på relation, den som ger delstyrning eller den som enbart ger ett mål?

Ja... under dessa 3 dagar fick vi otroligt mycket bra information som jag hoppas användas av :)

Det var raster med goda bakelser, kaffe eller te, goda luncher, delikata middagar och något drickbart efter middagen om så önskades! Min arbetskamrat Leif som firade sin födelse dag den 2 april fick en liten sång och en specialdrink!

image749

image750

                                    Jag och arbetskamrat Tony vid middagen

image751

                                       Stort och fint var lunch/fika rummet

Men nu har jag suttit framför dumburken alldeles för länge... En pizza och film blir det nu!


Kommentarer:
Postat av: Ella

Nu fumkar bloggen!! :-)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback