Se flere på HITME.NO

Slappsöndag!

2007-09-3023:57:01
Skrivet av Sandra Edlund

Såååå härligt att det är söndag, och jag har inte gjort något vettigt på hela dagen. Så skönt!

Veckan som varit var riktigt tuff och all energi jag hade gick till jobbet. Ingen rolig vecka alls... Därför är jag så glad att det är söndag och jag är ledig nu! Känns underbart!

Efter den tuffa veckan visste jag inte om jag skulle orka göra något överhuvudtaget under lördagen, blev bjuden till kräftskiva i sthlm av tösen Sara som jag inte träffar så ofta. Vilket hade varit jättetrevligt, men jag blev kvar hemma. Istället så var Emma på besök i stan och efter tagtit det lugnt hela dagen och lagat lite god mat så kom Emma över med 2 flaskor vin... och ja, hon drack upp båda två! Haha.. en sak ska är säker; den tösen kan dricka!

Så här satt vi hemma hos mig och snackade skit och drack lite gott. Efter tillräckligt många glas vin tog jag fram förslaget att vi skulle sjunga lite.
Har nämligen blivit kär i Babys nya Mac dator och musikprogrammet de har i datorn. Funkar hur bra som helst så där kan jag sitta hur länge som helst och bara trallar för mig själv. Stackars grannar.. hihi...

image393

Och Emma hängde på! Rockade loss ordentligt och sjöng.. :)

image394

Så vi spelade in roliga ringsignaler med Heliumröst och Deep vocals.. haha... blev väldigt roligt och så sjöng vi till Lili & Sussies "Oh mama" Riktigt roligt att lyssna på dagen efter :)

image395

Tänk så kul man kan ha!

När vi sjungit och druckit klart så gick vi ner till Nybron och dansade. Jättetrevlig kväll!
Kul att du kom på besök Emma så jag kom i bättre form, ligga hemma en lördagkväll är inte riktigt likt mig!

Idag sov jag ut ordentligt, åkte ut till mamma och hälsade på en sväng. Länge sen jag var där och träffade Nikki. Hon var lika galen som vanligt!

Sen bar det hemåt igen för att tralla vidarei micken... tiden går verkligen fort när man håller på! Men så himla roligt är det!!

Ni ska jag njuta vidare av min chokladkaka framför tv'n och njuta av ledigheten!


Puss o kram till alla!!


Kommentarer:
Postat av: Emma

Tack för en supertrevlig kväll gumman!! Jag hade skitkul! Och att du tom fick mig att sjunga, helt otroligt!! Det har jag inte gjort på säkert 10år! Och ja, du förstod jag varför när du hörde min hemska stämma! haha


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback