Se flere på HITME.NO

Beroende!

2007-09-0616:47:38
Skrivet av Sandra Edlund

Nu är jag fast!

Igår var premiäravsnittet för "Heroes" här i Sverige. Denna förbannad serie ALLA pratat om! Vet inte varför men någonting har gjort att jag inte varit intresserad av att följa den... tills igår, får jag tillägga!

image370

Lagade mat, en jättelyckad och god tacopaj, när jag samtidigt gluttade på tv-serien igår. (för att påpeka! jag har en frukost tv i mitt kök! ;))
Detta slutade i att jag ihärdigt satt långt in i natten och såg 6 avsnitt på raken!!! Sjuuukt bra serie! Ville inte sluta titta men tyvärr var mina ögonlock tröttare än vad jag hoppats på!

image371

Så nu har jag även laddat ner 7:e,8:e,9:e,10:e,11:e,12:e och 13:e avsnittet så jag har kvällen säkrad.. hihi...
Så nu vet ni vad jag gör en kväll som denna... ;)

I dag har jag haft Malin här på besök hela dagen. Hon jobbade hemifrån idag, hemifrån mig! Samtidigt var jag lite effektiv med mitt hemside arbete. Urval av bilder och texter bla som vi hjälptes åt med!

Tack Malin för hjälpen, toppen!!

image372

           Såhär såg det ut när vi slappade med varsin dator i soffan...!! :)


Dags att röra lite på arslet kanske....



Kommentarer:
Postat av: Emma

Vad duktiga ni är som jobbar hemma... med facebook och msn ;) haha Ni är ju för söta!! Saknar er :)
puss

Postat av: Sandra

Nu ska du inte vara sådär!! Vi jobbade på bra... Tycker jag iaf ;)
Vi får ta o ses snart! Har du någon planerad tripp hemåt? Saknar dig med...
*pussen*

2007-09-09 | 22:18:45
Postat av: Sandra

Jo men.. jag förtsår helt den "måste se" Heroes.. Ska se de sista 3 i kväll från säsong 1... beroende framkallande!!!!!
Stor kram Sandra S

2007-09-11 | 14:08:44
Postat av: Sören

Oj vad där jobbas..
:o)
ha ha

2007-09-14 | 14:13:19
URL: http://sorenolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback