Se flere på HITME.NO

Roadtrip

2007-10-0300:58:12
Skrivet av Sandra Edlund

Idag bar det iväg på en liten road trip till grannstaden Västerås! Var ett tag sen jag var där och det blev en jättemysig dag!

Tanken var från första början att jag skulle titta och känna på en ny laptop, en Mac den här gången! Eftersom vi inte har någon bra Apple butik här i stan så fick det bli Västerås istället.

Sen tänkte jag att det vore skönt o få shoppa till lite, var länge sen jag gick lös i Västerås stad och det är jag glad att jag gjorde. Hittade butiken "New Yorker" inne i PUB huset på en gång och blev förälskad. Har inte hört talas om butiken tidigare (jag är väl heeelt ute, eller nåt) men iaf så hade de riktigt stort utbud av aaaaallt möjligt smått o gott!
Kläder, skor, väskor, underkläder, bikinisar, smycken ja.. you name it! Så där fastnade jag! Hehe...
Gick därifrån med en ny klänning, nya underkläder, ny keps, nya overknee strumpor och 2 nya hårband!

                   

En liten modevisning för de intresserade


Fanns mkt annat som jag kunde tänka mig också men det fick bli allt för denna gång.
Baby var nog dock lite besviken på att jag inte köpte tröjan med texten "I PREFER ROCKSTARS!!!" Haha.. en riktig 80-tals tröja med stor text över hela framsidan.
Ledsen Baby.. ;) men jag tycker om dig lika mkt för det!

Nåväl efter lite shopping sög det i magen. Lite mat var på sin plats och vi hittade ett ställe där jag för en gångs skull är nöjd med maten i Västerås, jag har inte hittat riktigt rätt tidigare då det gäller restauranger! Men idag blev jag mätt och belåten efter lite fläskfilé, kantarellsås och stekt potatis med jättegod salladsbuffé!

Bar iväg till Apple Store för att glutta på MacBooken! Kändes bra, så vi får se vad som händer framöver :)

Tiden sprang iväg och det hanns inte med så mkt mer men jag var nöjd med dagen så det bar hemåt igen till Eskilstuna.
Tog det lugnt och blev bjuden hem till Frida imorgon, så dit bär det av imorgon efter lite möten som jag har!
Mkt trevligt!!

Härlig dag avslutades med en timmes promenad tillsammans med Malin, ugnefär så lång tid tog det för oss att prata av oss. Alltid massor att prata om.. hihi..
Skönt att få röra på fläsket samtidigt. Borde alltid vara ute och gå när man pratar, mkt mer effektiv promenad då! :)

Nää.. nu blir det lite ugnsbanan med schweizer-choklad och ett nytt avsnitt Heeeeero!!! Wiiiiiie! Innan det är dags för bingen...

Natti natti!






Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

Ska på fest på lördag. Tänkte man kan inte få låna klänningen den var snygg ;-).......

2007-10-03 | 05:15:53
Postat av: Sandra

Hehe.. självklart! Haha... Det är knappt så jag kan andas i den men du kanske kan ha den som benvärmare.. hihi...

2007-10-03 | 12:24:50
Postat av: mamsen

??? Vad menar du ??? Nu fattar jag nada.

2007-10-03 | 18:09:16
Postat av: Emma

Jag håller med mamma din! Jättefin klänning!! :) Och det svarta hårbandet va grymt snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback