Se flere på HITME.NO

Höstmåndag

2007-10-2222:16:11
Skrivet av Sandra Edlund

Första dagen på veckan och det känns som jag gjort massor fast jag ändå inte gjort något alls... typ!

Var så härligt att komma hem på morgonkvisten efter jobbet och hela lägenheten var fräsch efter att jag fick ett infall under söndagen att städa hela lägenheten. Var liksom dags för det...
Riktigt skönt att få göra rent vid fönstrena efter allt skit och damm som smygit sig in under sommaren när de byggt och grejat utanför på gatan.
Nya dammsugaren är så himla smidig, uppladdningsbar! Bara att ladda och köra! Helt klart ett bra val av mig :) Finns ju dock inge tråkigare att lägga pengar på än en dammsugare!
Sen moppade jag hela lägenheten och kastade skit som legat och skräpat alldeles för länge.

Så med gott samvete har jag sovit idag och var riktigt trött när telefonen ringde och väckte mig. Sen satt jag i telefon i några timmar. Hela 9 samtal blev det! *puuuh* Inte konstigt tiden bara rann iväg...
Men det är alltid lika trevligt att prata med nära och kära!
En väninna som var hemma från jobbet, en väninna som kommit hem från en innehållsrik resa i Spanien, en mormor som vill bjuda på middag i veckan,  en mamma som gärna vill vara med på middagen, en hyresvärd som informerar om att man inte får tvätta under nätterna... (om jag gjort det, var jag troligtvis så full att jag inte minns det!), en pojkvän som ringer från jobbet, 2 samtal angående Swedsh Bikini Team jobb på lördag, ett samtal om ett annat jobb på lördag...
Ja... några samtal blev det!

Annars har dagen bestått av att förbereda inför morgondagen då det bär av till Fotograf André Karjel och fotograferas lite! Ser fram emot det...!! Sy och locka hår, fixa naglar för att ha lite framförhållning samtidigt som Baby slet sönder ett par av mina jeans! Blev hur grymt som helst! Massa pussar för hjälpen! Du är så duktig!! :)

Resultat kommer sen!

Nu är det dags att göra en insats på jobbet!  Laaater...



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback