Se flere på HITME.NO

Helgen med Swedish Bikini Team

2007-10-1523:50:31
Skrivet av Sandra Edlund

Har inte uppdaterat angående helgen än och det finns en anledning till det.

Tyvärr har jag inte en enda bild att visa från helgen! :(
Duktiga som vi var och hade digitalkamera och videokamera med oss, eller ja.... rättare sagt Ella var duktig och tog med sig! Så vi skulle ta bilder och filma!, vilket var perfekt! Men tyvärr så har hon haft problem med att föra över både bilder och film så jag har tyvärr ingenting att visa.
Väntat med att blogga för att jag trodde det skulle ordna sig men icke!

I vilket fall så skulle vi fara till Ludvika för att köra SBT (www.theswedishbikiniteam.se) gigg. De andra töserna började redan på fredagen i Nässjö, tyvärr kunde jag inte var med då eftersom jag jobbade. Sen var det en lång resa för Frida och Ella att fortsätta ändå upp till Ludvika, vilket är närmare 40 mil... men helt inne i allt pratandes och sjungandes i bilen, så råkade de hamna heeelt fel och upptäckte att de snart var i Eskilstuna!! Så då kom de förbi hem till mig och hämtade upp mig.
Sen bar det iväg till Fagersta där vi skulle möta upp Johan "Pimp Diddi" som skulle vara DJ med oss under kvällen.
Väl framme checkade vi in på hotellet och mötte sedan upp krogägaren Janne som fixade att vi fick mat och kunde soundchecka. Stort ställe de har där, källarbaren som det heter.

Skulle inte vara på plats förrän vid halv 12 tiden så för en gångs skull så var det inte panik stress.. skööönt!
Kvällen började fint, lite mingel och drinkar sen var det dags för vår show  a la 80 tal.. Så det var bara att ta på benvärmarna och köra! Tyvärr så blev det lite tekniska problem med mickarna, ingen perfekt start precis men sen funkade allt och publiken var galna i the 80's songs! Att avsluta med "I love rock n' roll" var en hit!

Efter vårt lilla upprtädande var det sedan dags för vårt andra uppträdande med eldshow! Väldigt uppskattat! Gick jättebra och tom krogägaren var imponerad!
Tiden gick otroligt fort när man hade massa uppträdanden och kvällen var nära sitt slut. Sista låtarna dansade vi med publiken och fotades. Mkt positiv respons från både tjejer och killar!
Jag avslutade med att dansa tillsammans med två rockabillys som var jättetrevliga! Mer sånt folk ute på vägarna!!

Sen var det dags för hotellsängen... tyvärr så var jag ju inte så värst trött efter min nattvecka. Stackars Frida som blev den drabbade av det, då min mun gick i ett.. haha! Tror inte jag sov en blund under natten. Klockan 10 var det dags för hotellfrukost och sen iväg hemåt igen!

Gav mig faaaen på att jag skulle hålla mig vaken så jag skulle vända tillbaka dygnet! Usch, jobbigt var det... En tjurig och trött Sandra var det framför tv:n med en pizza och film!

Sen somnade tidigt gjorde jag.. o vaknade kvart i sju! Pigg som en lärka! Ha.. lite komiskt! Vilket liv man har.... :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback