Se flere på HITME.NO

Fanbrev!

2007-10-1015:37:24
Skrivet av Sandra Edlund

Så himla komiskt, bloggade precis om att ni kunde rösta på mig i FHM, går upp, tittar ner på posten innan jag svänger in på toaletten och tyckte att jag såg ett litet vitt kuvert liggandes bland all reklam.
Är alldeles för kissnödig för att kolla vad det är men funderar medans jag sätter mig.. Inte var det en vanlig räkning iaf!
Tar upp kuvertet och ser att det står min adress skrivet på kuvertet med röd bläckpenna. Hmm... okej, det har inte kommit fel. Men jag känner inte igen handstilen... Blir lite orolig... vad är det här!!!!

Vågar man verkligen öppna det??

Nåväl, öppnar det och hittar ett brev som är skrivet personligen av en liten pojke! Pojken förklarar att han sett mig i FHMs tidning och vill gärna rösta men tyvärr har han ingen mobil att rösta med men önskar mig all lycka att vinna ändå!

image420

Haha.. tror ni jag brast ut i skratt och blev förvånad!

Himla gulligt iaf, att ta sig tid att skicka ett brev!
Där ser man verkligen vilken skillnad det är på att maila eller att skicka ett brev till någon. Mkt mer personligt. Hade inte reagerat om jag fått samma sak skrivet i ett mail, tyvärr.
Mail kanske är lite underskattat....

Nu ska jag återgå till vardagen igen!


Kommentarer:
Postat av: Andy

hehe, får du väl ta dej tid å svara den lille parveln.. =P

2007-10-16 | 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback