Se flere på HITME.NO

A night out in Stockholm

2007-10-0513:44:07
Skrivet av Sandra Edlund

I onsdags tog jag min lilla kärra och begav mig mot storstaden och hem till Frida! Där var det full fart på Frida och en annan söt tös vid namn Emelie som höll på o sminkade sig i badrummet.

Kvällen skulle bestå av lite vin, skitsnack och sen utgång! Jättetrevligt var det!

image403

                                                                Söta Frida och Emelie

image404

                                                      Lite roliga "gravid-bilder" haha

Även Tomas dök upp och förgyllde kvällen. En god vän till Emelie och Frida, även chefsredaktör på tidningen MOORE. Det blev mkt snack och massa bilder tagna under kvällen. Sen bar det vidare till Cafét och Laroy. Där dansades det och dracks shots! Alex Moreno spelade på Laroy till min glada förvåning, han är grym!!

Frida var nog den tuffaste av oss på shotsen, vilket även märktes. Istället för shots dök det upp LOKA flaskor helt plötsligt efter att en vakt velat slänga ut Frida. Haha.. jag har då aldrig sett Frida i det tillståndet. Men det var ingen fara, vi gick till McD och fick i oss lite mat innan vi åkte hemåt!

                                                 "Yes I have been drinking, but I'm not drunk!!"

Dagen efter mådde vi alla förvånansvärt bra med tanke på hur mkt vi drack! Men ändå så var jag rätt sliten och sovit dåligt. Åkte hem och iväg på ett möte, sen tog jag några minuter i min härliga soffa innan jag skulle rycka in på jobbet. Usch, var inte speciellt laddad att åka dit denna dag. Men företaget bjöd på lite kanelbullar, eftersom det var kanelbullarnasdag! Så då blev jag glad.. hihi..


Och nu sitter man här och är överlycklig för att det är freeeedag! Wiiie.. här ska hittas på nå kul!



Kommentarer:
Postat av: Frida

Hi hi... Ja det var bra sammanfattat av dig :). Fyyyy sicken kväll, men skoj va det! Vi får höras snart igen ang nästa helg. Jag har ju din plattång! Kram

2007-10-08 | 08:27:19

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback