Se flere på HITME.NO

Nya eldsaker!

2007-11-1801:52:11
Skrivet av Sandra Edlund

I början av veckan så beställde jag hem lite nya eldprylar som jag tyvärr inte fick med mig tills i torsdags på Blue Moon Bar, vilket iofs inte gjorde så mkt med tanke på att vi inte kunde göra så mkt för att det blev för varmt. Men i vilket fall så hämtade jag ut de när jag kom hem.

Skapligt stor fackla det var jag hade beställt!! Haha.. lite skillnad från de andra jag har sen tidigare. Beställde även en likadan till som jag redan har så jag kan köra med dubbla stavar.



Lite svårt att se hur stor den är i verkligheten men kanske syns mer när jag är med på bilden :)

image467

Var ute hos mamsen idag och passade på att testa detta "monster" Det var lite skillnad. Mkt lättare att jobba med då man har lite mer grepp och att den väger lite mer.
Testade även att leka med båda små och det går att hitta på lite roliga saker med det också. Får vara försiktig bara :)

Mamma var kaxig och skulle vara med och leka med elden, försökte skicka ett videoklipp på det men det verkar inte funka. Får se om det fungerar sen...

Vilket fall så var hon lite brännmärkt efter vårt lite bus...

image468 

Inte så kaxig nu längre va!! Haha...

Natti för mig nu..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback