Se flere på HITME.NO

Det har inte blivit mkt bloggande de sista dagarna...

2007-11-0912:40:22
Skrivet av Sandra Edlund

... Tyvärr!

Ligger hemma och mår inte alls bra! Hela veckan har jag känt mig dålig men ändå jobbat i början då jag känner mig hyfsat pigg samtidigt!
Tog tag i det och uppsökte min husläkare i tisdags iaf, de tog lite prover som jag fortfarande väntar provsvar på. På onsdagen kände jag mig inte alls pigg och prata med min arbetskamrat som jag berättade läget för, tyvärr är det fler sjuka på jobbet så jag sa att jag skulle komma in o göra så gott jag kunde iaf. Men det tog inte lång tid innan han ringde upp mig igen och beordrade mig till att vara hemma resten av veckan! Så det var ju skönt att jag slapp tänka på både jobbet och hälsa, och kunde börja fokusera på enbart mig.
Men sen under natten så blev det för mkt. Jag vågade inte sova längre efter att 3:e natten på rad vakna av denna panikattack att jag inte får luft och samtidigt hostar. Fruktansvärt obehagligt och frustrerande.

Tog då och ringde 112 vilket de rekommenderade mig att åka upp till akuten. Sen tog det 6 timmar tills man var hemma igen! Med resultatet att de inte vet vad det är...!!! Ånnu mer frustrerande!
Fick ta alla möjliga olika prover och röntgade lungorna. Det enda jag fick med mig var lite medicin mot slemlösande.
Åkte hem och fick samma attack 2 gånger till.... låg hemma hela dagen igår, provade medicinen fram mot natten för att hoppas på bättre resultat men icke!

Nu vet jag inte vad jag ska göra..... Hela min kropp är trasig av alla hostningar och har feber! Det här är inte roligt!

image451

                                                                   ..::Back to bed ::..

                                                                          -Sandra-


Kommentarer:
Postat av: Frida

Men guuumman då! Va jobbigt! Hoppas det inte är
något allvarligt och att du blir frisk snart! Hör av dig när du känner dig piggare! Stor kram Frida

Postat av: Mamsen

Krya på dej ! Hörs i morgon stumpan.

2007-11-09 | 23:55:50
Postat av: Emma

Men stackare!! Hoppas du blir bra snart gumman! Många stora krya-på-dig-kramar från mig!!

2007-11-11 | 14:22:19
URL: http://emmaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback