Se flere på HITME.NO

Sjukling

2007-05-1621:14:24
Skrivet av Sandra Edlund

Dagarna passerar, alldeles för fort dessutom! Alldeles för mkt tankar i huvudet för att komma ihåg saker.
Igår var jag självklart ute till mamsen och hälsade på den lille, Nikki som hon nu heter :)
Måste passa på nu innan hon växt upp och blivit alldeles för stor. En vilde hade hon dock blivit. Bet sönder kjolen min bland annat!

image128

Vi åkte sedan iväg för att äta en liten bit mat, hann knappt få in maten innan min chef ringde och påminde mig om att vi hade ett möte! Vilket jag heeelt glömt! Så det var bara att slänga i sig maten och springa iväg, trevligt matsällskap jag var (!) och en halvtimme sen till mötet!

På vägen till mötet ser jag att jag fått nå skit me halsen, svullna halsmandlar och vita prickar, har svårt att svälja och kliar i halsen. Värre blev det under natten och ringer min husläkare på morgonen. Troligtvis har jag fått streptokocker, ( en typ av halsfluss ) eller bara ett virus. Jobbigt som fan!

Idag skulle jag egentligen på en plåtning men den blev tyvärr inställd, eller framflyttad rättare sagt. Blir en bit mat och ett glas vin för mig istället :)
Hade jättegärna följt med Emma och hennes vän ut idag men kanske lika bra jag är hemma då jag känner mig lite "mosig"

Hoppas det inte blir värre med halsen, ska iväg och jobba på fredag i Vimmerby. Hatar att vara sjuk!

- Mat nästa! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback