Se flere på HITME.NO

Hemskt jobbigt..

2007-05-2500:50:50
Skrivet av Sandra Edlund

... att vara sjuk!

Det är inte det minsta roligt och jag börjar bli riktigt less på det! Inte så jag är dödssjuk, men ändå för sjuk för att orka aktivera mig och jobba. Halsen gör ont och har en otrolig rethosta! Bihålorna ömmar och febern är så låg att den inte ens behövs nämnas! Bläää...

Så just nu händer det inte så mkt i mitt liv, tyvärr. Försöker fokusera mig på att bli frisk. Men rastlös som jag lätt blir är det inte så lätt att bara ta det lugnt fast att kroppen säger ifrån.
Idag ringde min läkare upp mig och frågade hur jag mådde, gav mig provresultat från att jag var där i förrgår och skrev ut antibiotika till mig som jag knallade iväg för att hämta ut.

Så nu blir det dags att knapra piller.

Har inte tid att vara sjuk!

På lördag är det Grand Prix i Speedway här i Eskilstuna. Så tillsammans med mina andra "zolex-vänner" ska vi vara gridgirls till detta event! 
Sett fram emot det och hoppas att jag klarar av att vara med på banan.
Eftersom vi varit med tidigare så vet jag vad det innebär och jag hoppas verkligen att vädret håller sig på det torra!
Alla som inte kan vara med på plats får inte missa att se det på SVT!

image136

                                      Grand Prix Speedway, Köpenhamn 2006


Efter det kommer jag och söta Ella, som kommer vara med som gridgirl (www.ellasweb.blogg.se) finnas på Lotus Lounge (www.lotuslounge.se) för att underhålla er festprissar!
Ta dig gärna en titt dit om du inte har roligare saker för dig ;)

Som sagt, inte tid att vara sjuk!

Nu är det dags att ändra på det! Imorgon bär det av till jobbet och lite sömn just nu hoppas jag kunna få...

God natt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback