Se flere på HITME.NO

Hemsida på G!

2007-05-2923:13:12
Skrivet av Sandra Edlund

Idag jag bara tagit det lugnt hela dagen, knappt varit utanför lägenheten. Skulle vara bra för min hälsa tänkte jag. Jag vill ju faktiskt bli frisk även fast man kanske inte trordet :P

155258-160

Men till min stora glädje har det spånats lite på hemsida idag och det blev jättebra!
Är så himla nöjd!
Så nu ska en förstasida ut till att börja med medans resterande görs klart!
Wiiiiieee....!!!
Hemsidan kommer inte alls vara något likt den som existerar just nu.
Mkt enklare och mer exklusivare, snyggare helt enkelt! ;) Ni får gå in o titta själva www.sandrae.com

Fotograf: Roger Sundberg - Zolex.se - Design: www.rebelact.se

Puss och kram!


Kommentarer:
Postat av: Anderson

Hoppla hoppla vilka snygga bilder fröken har!
Bra jobbat!
//Anderson

2007-05-30 | 19:37:39
Postat av: Sandra

Tackar tackar!
Många bilder blir det :)

2007-06-04 | 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback