Se flere på HITME.NO

Hemma igen!

2007-05-0412:35:11
Skrivet av Sandra Edlund

Så skönt att komma hem igen efter en liten tripp! Var hemma sent i natt och det var verkligen skönt att slänga sig i säng då :)
Fotograferingen drog ut på tiden, som alltid. Det regnade lite smått och blev riktigt kallt! Men vi får hoppas att resultatet blev bra. Mr T var nöjd vad jag förstod det som iaf!

Onsdagen på "Seven" blev betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig! Vi stod i baren och spexade hela natten typ! Jättesnälla bartenders som hjälpte till också!

Här har vi en bild på mig med 2 av de:

image91

Då var det fredag och veckna har bara ruuusat iväg känns det som!
Ikväll ska jag och Emma surra lite över några glas vin och lite mat. Ska bli riktigt trevligt! ;)

Solong!


Kommentarer:
Postat av: Robban

Skönt o ha dig hemma igen bejb ;)!

Postat av: Robban

Skönt o ha dig hemma igen bejb ;)

2007-05-04 | 12:49:15
URL: http://www.manipulate.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback