Se flere på HITME.NO

Syndat!

2007-03-1701:21:37
Skrivet av Sandra Edlund

Okey, jag erkänner! Jag har syndat!

Mr P ´himself bjöd på semlor på jobbet idag. Jag tvekade inte ens på att motstå det!
De var minismå och jättesöta! (precis som att jag försöker intala mig själv att det är mer okey då..??)

Tänk att jag gillade inte ens semlor förr i tiden!
Gillar egentligen inte vispad grädde, vilket är jätteonödigt att "lära" sig att gilla, tyckte inte om mandelmassan och vad finns kvar då. Lite torrt bröd med florsocker på.
Florsockret var det enda jag gillade så det var inte så lockande när någon bjöd på en semla. Slicka lite på locket och tacka för mig... nej... funkar inte riktigt!

Märks hur man tycker att allt är inbjudande bara det är socker i det när man är sockerberoende. Saker man egentligen inte tycker om, kan man trycka i sig hur mkt som helst av helt plötsligt! Märkligt!


Syndat



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback