Se flere på HITME.NO

..::om mig::..

2007-03-2818:54:11
Skrivet av Sandra Edlund

Lite överflödig information om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Mitt nuvarande jobb på Eskilstuna Kuriren.
2. Diverse modelljobb
3. Värdinna i olika samanhang
4. Jordgubbsplockare *tihi*

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. JFK
2. Nyckel till friheten
3. Shrek 1& 2
4. Ice age 1&2

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Hemma med mamma, hennes gubbe och bror.
2. Ensam i min första etta
3. Tillsammans med min dåvarande sambo
4. Ensam i min nuvarande 3:a

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. CSI
2. Fashion house
3. Prison Break
4. O.C

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand
2. England
3. Diverse länder vid medelhavet
4. Svea rike (västkusten/gotland/öland mm)

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):

1. Min egna + andras bloggar
2. Myspace.com
3. Hotmail.com/webmail.zolexmodels.com
4. Diverse communitys

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Thai/kina mat
2. Tacos/nachos tallrik
3. Grillat
4. Pannkakor

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I ett varmt exotiskt land med en fruktdrink i min ena hand, min ipod i andra, poolen och havet inom rimliga avstånd.
2. I en mysig sälenstuga med en varm kopp vaniljlatte i handen efter några härliga våråk i backen.
3. MBK shoppingcenter (i Bangkok)
4. På ett härligt SPA.


Kommentarer:
Postat av: Magnus

Inte för att vara petig men blir inte det där 6 st filmer..? =)

2007-04-18 | 01:51:02
Postat av: Sandra

Hehe.. jo det har du väl rätt i! Fast ska man vara extra petig så stämmer inte antalet med resorna heller..
Att du inte påpekade det när du ändå var igång.. =)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback