Se flere på HITME.NO

Försvunnen mobil

2007-03-0912:31:03
Skrivet av Sandra Edlund

Just det!

Glömde att säga att min mobil tyvärr blev kvar på Mallorca, införskaffade mig precis en ny mobil som jag fick med mig hem, men har inte ett enda nr till någon så jag kan inte höra av mig på något sätt.
Fick även ett tillfälligt nr som jag använder fram till den 13 mars.

Så för er som vill, ring mig på mitt vanliga nr,  min telefonsvarare ger er mitt tillfälliga nr och skicka mig ett sms!

*hatar att vara utan  min mobil*

F?rsvunnen mobil



Kommentarer:
Postat av: Henke

Ja du ser ju ut att haft det bra där borta!!Skönt att komma iväg o få lite sol o värme....Ser oförskämt brun o fin ut....Hoppas du har en skön helg O att du kunnat dricka några sköna Sandra;)Hehe C UKram Henke

2007-03-11 | 02:57:13
Postat av: Sandra

Halloj där! Överraskande att du skicka ett litet inlägg!
Hoppas allt är bra med dig? Helgen har varit till belåtenhet, dock inga "sköna Sandra" druckna. Kände att det var något som saknades.. hihi. Får ta o skärpa till mig och besöka dig så jag får några rejäla drinkar...
See ya! *kram S*


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback