Se flere på HITME.NO

Back in town!

2007-03-0912:23:59
Skrivet av Sandra Edlund


Sådärja!!

Då fungerar bloggen igen och jag är tillbaka på plats i Sverige.
Vet inte vad som hände med bloggen men nu kan jag fortsätta mitt bloggande.

For iväg till landet Spanien och har haft ett par otroligt trevliga dagar där!
Utsikten från hotellrummet såg ut såhär:

Back in town!

Helt klart det bästa hotell jag bott på under mina charterresor.
Riktigt bra service, bra mat, gym, pool både inne o ute, jacuzzi, otroligt fint hotellrumslägenhet med stor balkong, tv, dusch, badkar, jättespeglar osv... allt för att göra en turist belåten på sin semester!

Tyvärr så blev det bara 5 dagar därborta. Hade gärna stannat längre än så, så nu är jag hemma igen och helgen är här.
Får se vad det blir av det!

Talk to you later!! ;)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback