Se flere på HITME.NO

..:: tröttfia ::..

2007-07-0205:32:03
Skrivet av Sandra Edlund

Nu ska det bli sjuuukt skönt att få släcka de tunga ögonlockena och falla in i djup sömn!

image204

Natten har verkligen varit ett monopolspel!
Nästan så jag gick och skrattade lite för mig själv, roligt att vara tillbaka på jobbet efter semestern. Saker o ting ändras under tiden man är borta men det är inte lika viktigt att vidarebefodra den informationen till personalen tydligen.

Well well, saken ordnade sig tillslut iaf!

Jag är förvånad över att jag lyckades hålla mig vaken hela natten ändå. Trodde jag väl aldrig. Brukar alltid slumra till någon sekund under natten såhär i början av veckan, men icke! Men min kropp värker vill jag lova! Slutkörd!

Seså.. natti för mig nu!! *sussiluss*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback