Se flere på HITME.NO

Tänkte dela med mig lite fler bilder från Gotland

2007-07-2623:19:21
Skrivet av Sandra Edlund

Har lite fler bilder från Gotland som jag tänkte att jag skulle dela med mig av...

image269 
       Frida och jag på tofta strand!   

                                 

Så här skulle en dag kunnat sett ut om man la ihop lite olika bilder.

Börja dagen med lite sol ute på bakgården, pressa pressa, forsätta till klubben för att lyssa på de duktiga trubadurerna som spelar och sjunger medans vi äter lite lunch, därefter åker vi vidare för att mecka lite med bilen, Ella med skiftnyckel i högsta hugg, på eftermiddagen dags för lite rosé på "Kallis", massa folk som vanligt! En middag på "trädgår'n", på vägen hem till huset hittar vi en lapp upptejpad ang. "ömsesidig njutning".. haha.., hem för att lära sig hantera eld innan gigget, väl på klubben, massa folk och en lyckad kväll.... och sist men inte minst... ett stycke Sandra.. med baksmälla! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback