Se flere på HITME.NO

Sovdags...

2007-07-3004:03:19
Skrivet av Sandra Edlund

Dags för mig att sussa lite nu...

Första dagen tillbaka på arbetet efter ännu 3 veckors semester, har varit en otroligt lugn och skön kväll. Tänk om det alltid kunde vara såhär! Var iofs bra för mig, hade nog inte orkat en hektisk natt på jobbet idag.
Med hjärntumörer, magsår och bruten rygg går det inte så bra o jobba... nja.. okey riktigt så illa är det inte men nästan!
Är iaf jätteglad för all omtanke från Er som frågar hur jag mår hela tiden och jag lovar att jag ska rå om mig mer! Kroppen är ju faktiskt ett oersättligt element!

Igår kom min kära vän Malin hem från sin "luffartripp" har inte hunnit prata med henne ordentligt sen hon kom hem, förutom när de inte fick igång bilen från flygplatsen. Jag hoppas att det ordnade sig gumman ;)
Snart flyttar hon granne med mig och jag ser fram emot de sena tekvällarna med massa skitprat som jag hoppas kommer existera! Malin och jag kan prata timtal om allt... så skönt att ha en sådan vän!

Nu måste jag ju faktiskt lägga in en bild på mig o Malin.

image303

                                                                        Natti på er!!!


Kommentarer:
Postat av: Robban

Klart att ja bryr mig darling ;)
Hoppas allt gick bra inatt på jobbe :)

2007-07-30 | 06:11:20
Postat av: Sandra

Tjennare
Nu tänkte jag att vi skulle ses snart!!!
När är du ledig nästa gång. Vi är lediga denna och nästa vecka. Åker till Värmland på onsdag och stannar tills söndag.. Men vecka där på kanske vi kan hitta på något.. jobbar du då?
Hör av dig gumms.
Kram Sandra

2007-07-30 | 14:39:16
Postat av: Sandra

Jag är ledig nästa vecka!! Så det låter perfekt! :)

2007-07-30 | 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback