Se flere på HITME.NO

Packa, packa, packa

2007-07-1300:10:26
Skrivet av Sandra Edlund

Idag vaknade jag och var otroligt trött... vet inte varför men har otroligt svårt att gå upp på mornarna just för tillfället!

Käkade lite frukost sen iväg till studion där jag skulle kvittra lite i sångbåset! Hade blivit varnad om att det var varmt där och det vill jag lova att det var.. puuuh, smälta bort höll jag på o göra.

Sen har det varit packning hela dagen, tror inte jag insåg hur stor packning jag kommer behöva ha med mig. Fortfarande inte insett heller tror jag...
Vet inte hur jag ska få plats med allt men... just nu orkar jag inte tänka på det.

Imorgon bär det av mot Nässjö, vidare sen till Danmark där det är speedway igen. Don't you miss that! Sen vidare till gotland. Kommer inte vara hemma igen förrän söndag vecka 29 så det blir en liten tripp!!

Men nu behöver jag sova för att hinna packa klart inför imorgon!

Good night!


Kommentarer:
Postat av: ANNICA

RAPPAKALJAN DÅ.INTE KUL ATT SPELA PÅ 2. POTATISGRATENG OCH KÖTT +ÖL VAD MER KAN JAG LOCKA MED. ELLER ÄR DET HELT KÖRT. HÖR AV DEJ.
MAMSEN

2007-07-13 | 05:45:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback