Se flere på HITME.NO

Kan inte solen skina o värmen stiga!

2007-07-1101:26:47
Skrivet av Sandra Edlund

Att man kan bli så less på denna svenska sommar....

Det är inte meningen att man ska frysa arslet av sig när det är juli månad.. okej okej, jag håller med. Jag är en frusen person, men snälla.... ska jag behöva ta fram dunjackan!!??

Nåja, spelar nog ingen roll hur mkt jag svär över detta. Ingen förändring för det!

Jag har iaf haft två trevliga dagar på denna lediga vecka!

Gårdagen förgylldes med att jag fick spöa skiten ur mina kära arbetskamrater i lite minigolf! Ha! Utan fusk t.o.m!
Det var riktigt kul! Jag slutade på en siffra runt 55 tror jag (vilket inte var speciellt bra) men näste man hade runt 75 slag... då förstår ni hur dåliga resten var! Hehe...

Detta fortsatte i en god matbit på Grappa och lite drickbart till det! :) En lyckad kväll helt enkelt!

image239
                                         
                                          Här är en bild på de lyckliga förlorarna ;)

Dagen till ära har jag varit ute och farit runt på en fyrhjuling! Galet värre!
Lite feg var jag kanske men kul var det iaf! Tur att solen var framme för ett ögonblick så man fick vara på lite bra humör för en stund!

Fortsatte kvällen med att sedan gå ut och äta en bit på Harrys! Massa folk och Peter Sipen var där för att underhålla under kvällen. Vilket han lyckades bra med :)

Nu är det dags för att lägga mig raklång i sängen och vila ögonen till en Film :)
Ska bli så skönt!

Natti natti!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback