Se flere på HITME.NO

Home again!

2007-07-2420:59:19
Skrivet av Sandra Edlund

Sååååå var man hemma igen! Vilken resa det här har varit! Otroligt innehållsrik vecka med massa nöjen, skandaler och skratt och gråt!
Svårt att sammanfatta allting i ett inlägg. Frida har däremot bloggat bra om hela spektaklet som ni gärna kan läsa om ni vill www.frida-s.blogspot.com!
Har iaf försökt att dela med mig lite av resan som varit med några bilder. Tusen kramar och pussar till Ella och Frida som var med på resan och förgyllde min vardag. Även stora kramar till Joel, Emil, Max, Martin och de söta trubadurerna som gjorde att dagarna blev betydligt roligare än vad de hade varit annars!

Usch.. märker att min hjärna inte är med just nu. Hittar inte ord och vet inte alls vad jag ska skriva, fast att det finns så mkt o berätta.
Kan bero på min sömn och energibrist idag. Somnade några få timmar innan det var dags att fara iväg till färjan i morse. Efter 3 timmar på färjan fortsatte bussen från Nynäshamn in till Sthlm C där jag sedan skulle ta tåget vidare till Eskilstuna. Till min stora frustration gick inte tåget förrän 2 timmar bort när jag kom fram och jag ville verkligen bara hem!! Då bestämde jag mig för att åka till västerås istället där sötisen hämtade mig! Tusen tack!!! Verkligen jättesnällt :)

Kom hem och hann knappt byta om innan det var dags att ta en liten middag ute på Harrys och träffa Tezzan o hennes nya kille! En saftig hamburgare var verkligen vad jag behövde, dock vet jag inte om Xidern var lite nödvändig :)

Hemma nu och har en hel del att ta hand om.. men vet inte om jag orkar. Vill bara krypa ner bland mina kuddar i soffan o slöa! Härligt att vara hemma igen!!! :)

Over and out!!



Kommentarer:
Postat av: Frida

Tack själv! Jag hade hur kul som helst
med dig o Ella!! Känns jätte bra att vi har vårt lilla projekt framför oss!
Ari ville förresten att vi skulle träffa killen nån dag! Kram så hörs vi!!

Postat av: Sandra

Absolut! Ser också fram emot det :) Tror vi kan ha riktigt kul ihop ute på vägarna.. hihi...
Hoppas du har det bra hos pojken, du får hälsa o tacka så mkt! och självklart säga "jätte hejsan" till kapten också.. hihi..
Hörs gumman! kramis!!

2007-07-25 | 00:37:56
Postat av: Ella

Tack själv! Va faktiskt riktigt kul trots lite för mycket
blåsväder
å allmänna galenskaper! Puss å kram

2007-07-25 | 01:44:30
URL: http://ellasweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback