Se flere på HITME.NO

En lyckad utgång!

2007-07-0912:27:29
Skrivet av Sandra Edlund

Då var helgen över och det var måndag igen. Tiden verkligen bara springer iväg.

På lördagen började dagen med en sväng till Tuna Park, lite shopping för kvällen och en bit mat! Sen bar det hem då Emma dök upp till klockan 6! Var ett tag sen hon var här kom vi fram till! Alltid lite trevligt när hon kommer på besök.

image231

Så vi korkade upp lite vin och gjorde oss klara, tog en massa roliga bilder innan vi for till festen hos "Nisse"!
Där var alla goa brudar plus några vänner till Tezzans nya kärlek *så glad för din skull gumman*

                   

Har snott alla bilder rakt av från Emmas blogg (www.emmaeklund.blogg.se) Gå gärna in o kika där, hon har lite roligare inlägg från lördagen där hon skrivit om sina "mål"
Haha.. så roligt!

Sammafattningen av kvällen var jätteroligt!!

Mkt folk dök upp hemma hos "Nisse" och vi for vidare in på Nybron sen. Träffade massor av roligt folk man inte träffat på länge och jag var i mitt esse hela kvällen! Dansa fick jag göra också, då blir tösen glad! :)

Synd bara att kvällen flyyyger iväg när man har så kul! Hann knappt blinka innan man blev utslängd från kebaben! Den här gången hann vi in iaf innan det var stängt! Ett steg i rätt riktining! Hihi...

Men stackars mig hela dagen igår.. mindre roligt att vara bakis. Hade för ett ögonblick glömt hur det var! Låg sängliggandes under hela dagen med en toblerone!

Samtalade med min kära vän Malin, som just då var i Milano! Idag är hon nog i Barchelona om jag inte minns fel. Hon bestämde sig för att åka iväg på en självständighetsresa runt i Europa under sommaren och får massa roliga minnen i livet! Jag hoppas verkligen du överlevde alla dessa galna italienare och att du fick sova ifred!
Ensam blond tös i Italien, livsfarligt!!

Söndagen slutade med kinamat och film i min stora myssoffa!

Idag får vi se vart äventyren går... ;)








Kommentarer:
Postat av: Emma

Heeej gumman! Tack för en sjukt kul kväll i lördags! Gud vad jag skrattar när jag tänker tillbaka... men nästa gång ska jag faktiskt försöka hålla mig vaken oxå! ;) haha
puss puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback