Se flere på HITME.NO

Bad och sol utan bad!

2007-07-2619:40:15
Skrivet av Sandra Edlund

Idag var det premiär ut till Sundbyholm!! Väcktes klockan 10.00 av att Ms T ringde. "Upp o hoppa" hörde jag henne skrika  i andra änden! Med kudden kvar i ansiktet pallrade jag mig upp för att klä på mig bikinin sen var hon här och hämtade mig inom en halvtimme! Snabba puckar!
Bäst att passa på när solen är framme, inte varit så bortskämda med solen denna sommar! Bidde tyvärr inget dopp , inte riktigt samma temperatur i vattnet där som i den 29 gradiga poolen vi badade i igår! :)

image267

Idag tänkte jag att jag skulle rå om mitt hem litegrann! Har ju inte varit hemma på länge så det behövs verkligen en storstädning, började med att tvätta lite. Ska fortsätta med resten snart! Bara kroppen orkar så... :)

Imorgon bär det av neråt i landet igen! Kristianstad nästa.... Skönt att bara slappa idag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback