Se flere på HITME.NO

Sandra goes England!

2007-01-0903:58:21
Skrivet av Sandra Edlund

Peltor

Puuuh, då har redan mer än en vecka gått av det nya året!
Inte gjort så mkt mer än att jobbat hela veckan som gått. Skönt att det var några röda dagar så veckan blev kortare än vanligt :)
Helgen var trevlig, började med en pokerkväll hemma hos mamsen och hennes gubbe. Inte blev jag rikare på det men kul hade vi. Kan ju inte förvänta sig annat men en bror som pokerproffs som sitter vid andra sidan bordet. Men goda drinkar och gott sällskap gjorde kvällen fullbordad iaf. Därefter togs en taxi in till krogen för en titt. Oväntat kul blev det. Träffade mkt folk man inte sett på länge o sånt är alltid kul!
Vaknade lördagen och var lite bakis o skakis. Men det var ingen större fara. Efter några timmars vila for bilen mot Sthlm för nästa partaj! DJ Alex Moreno spelade på köket, alltid lika trevligt att lyssna på! Helt oväntat på stället träffade jag på världens sötaste Sandra Scholz. Var inte igår vi sågs så det var en positiv överraskning.
For tillbaka hem till Eskilstuna och nu sitter jag och packar för en resa till England. Åker dit tillsammans med supertrevliga Budda! Budda träffade jag för första gången i somras på STCC då jag fotograferade för företaget "Peltor" som ni kan se bild på här.
Efter vårt samarbete bestämde han sig för att ta med mig på en mässa som hålls i Birmingham i England denna vecka.
Så väskan packas just nu alldeles för full för en trevlig tripp över till England för att jobba lite som värdinna där! Ska verkligen bli jättekul att åka iväg med detta energiknippe. Supergo är han!
Så fram till söndag håller jag mig därborta, får dela med mig om hur det var när jag är hemma igen!

Ha det så gott tills dess!

*puss o kram*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback