Se flere på HITME.NO

Puuuh.. fullspäckad vecka!!

2007-01-2906:47:59
Skrivet av Sandra Edlund


Hemma igen efter full fart o fläkt!

Puuuh.. fullspäckad vecka!!

Så skönt att vara hemma igen och stressa ner lite.

Blev en intensiv vecka med mkt stress o mkt festande!
Började veckan lugnt med kurs på månad dock! Få timmars sömn o sen många timmars föreläsning gjorde mig trött i ögat men jag var oväntat pigg mot vad jag trodde jag skulle vara. Inte lätt att ställa om dygnet sådär på en gång!!
Tisdagen kom och det var dags för mig att packa väskan för att ta mig en tripp till Sthlm. Med fullpackad väska for jag till närmsta bensinmack för att tanka bilen som var helt tom i tanken.
Till min vanliga tur så hade bensinlocket frusit fast (!!!) Vilket gjorde att jag stod där o såg bra dum ut ett tag! Som de räddare de är, stormade 3 brandmän ut ur en brandbil med hjälp i högsta hugg. Gnuggandes o flåsandes på mitt tanklock gjorde att jag tillslut kunde tanka bilen :) Vad vore världen utan gentlemän?? Hehe...

Framme i Sthm var det fotografering på schemat. Ett pojekt vi får veta mer om i framtiden. Ska se till o lägga upp någonbild sen iaf :)

Var kvar i Sthlm ända tills på fredag! På torsdagen träffade jag vår gode vän Budda och några fler från företaget "Peltor" Jättegod mat på fin restaurang och sen vidare till Opera källaren och Café Opera. Kvällen sutade lite tidigare för "Peltorfolket" då de skulle jobba på MC-mässan som var i Sthlm. Själv for jag vidare och mötte upp fler partyfolk! Sen kväll blev det o dålig sömn därefter. Var tvungen att fara hemåt för att ta tåget till Västerås där jag skulle mötas upp av de andra töserna som jag skulle jobba med.
Det var nämligen "PussyCat Dolls" gigg i Jönköping!
Det var klart den bästa servicen någonsin vi haft! Grymt kul var det. Länge sen jag träffade tjejerna och det var bra stämning!! Efterfest och fyllekäk gjorde att vi inte kom i säng förrän någongång efter 5, sen upp innan 10 för att hinna till örebro där mitt tåg gick hemåt. De andra skulle nämligen vidare till Ludvika men jag var tvugen att ta mig hem till firmafest som ägde rum kl 16.00 på Restaurang Grappa.
Som vanligt hade jag turen med mig o tåget till Eskilstuna var inställt så jag fick åka buss istället, vilket gjorde att jag fick stressa för att hinna i tid till middagen. Konstigt att jag inte har mer stressmage med tanke på all stress i mitt liv hela tiden!!
Skapligt seg var jag men kvällen var helt okey ändå!
Somnade som en stock och sov hela söndagen nästan! Hade lite o ta igen kände jag... o fortfarande har.

Så skönt att vara hemma igen...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback