Se flere på HITME.NO

Tavlan på plats!

2007-02-1315:29:20
Skrivet av Sandra Edlund




Så där ja!! Då sitter tavlan äntligen på väggen istället för att skräpa i min garderob!
Blev ju riktigt bra om jag får säga det själv. Det var tur jag hade Leffe på jobbet som en hjälpande hand, och Fredrik var ju faktiskt med på ett litet hörn också.
Men det mesta jobb det gjorde ju faktiskt jag... eller... ?? :)

Tavlan på plats!
 
Vill möblera om i vardagsrummet känner jag nu. Vore kul o testa! Mkt jag vill göra just nu i hemmet känns det som. Mkt som jag BORDE göra också som aldrig blir av.
Kom ju faktiskt för mig att köpa väggstativ till TV:n nu förra veckan, undra hur lång tid det ska ta innan den kommer upp. Fotoskrivaren är inte installerad än heller, fast det borde jag verkligen göra nu.. bums!
En tripp till IKEA känns som en bra idé för tillfället. Nya saker till sovrummet så jag får det lite hemtrevligare nu när allt blått försvann därinne.

Nähä, dags o göra lite nytta istället.. Ciao ciao...!!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback