Se flere på HITME.NO

Swedish Bikini Team

2007-02-2415:18:11
Skrivet av Sandra Edlund


Igår var jag iväg o jobbade tillsammans med Ella och Marie. Temat var Swedish Bikini Team.
Hade på oss dessa coola paljettbikinisar tillsammans med guldpaljett kjolar och minglade, dansade och sen uppträdde med några kända svenska slagerlåtar!


Swedish bikini team

De svenska slagerlåtarna var inte lika populära efter all RnB och Club musik som spelats innan.. haha..
Men men... vi dansade desto mer... känns i kroppen idag, jag är heeeelt slut i min stackars kropp. Bra träning iofs men önskar jag hade lite mer kraft.
Skulle sen köra hem från Norra sthlm efter klockan 03.30. Det var en riktig mardröm. Kände hur tunga ögonlocken var redan när jag var i sthlm C.
Och då hade jag ju bara ca 1 timme till o köra... puuh, man ska verkligen inte köra när man är så trött.
Men det var tur att Bellis, räddaren i nöden, höll sig vaken med mig och kunde prata lite. Stackaren sen som skulle upp själv om någon timme för att åka till Arlanda. Nästan lite dåligt samvete har jag....
Men tusen tack hjärtat! Du har en upp på mig!!

Blev lite shopping igår och la även undan en jättefin jacka tills idag så jag borde åka och hämta den nu.

Ska bara lyfta det ena benet efter det andra..... *pust* Jobbigare än vad man tror ibland... ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback