Se flere på HITME.NO

Pussycat Dolls undercover in Eksjö

2007-02-0600:46:36
Skrivet av Sandra Edlund

Då var man hemma från Eksjö och ännu ett gigg med töserna!
Visserligen var jag hemma redan igår, Riktigt skönt att komma hem tidigt och bara slappa i soffan hela dagen.
Gigget gick bra och det var uppskattat vilket alltid är kul!
Stället stängde redan klockan 1 så det blev en tidig kväll och tidig morgon för att åka hem.
Kom hem skapligt och gav filmen Departed ett försök, men självklart slocknade jag :)

Lite mingelbilder från stället:

Pussycat Dolls undercover in Eksjö

Imorse när jag vaknade, så bestämde jag mig för att ta dessa lediga dagar till att måla om sovrummet mitt som jag velat göra så länge!
For iväg och köpte mig allt som behövdes för att kunna måla över dess gräsliga blå tapeter jag har i sovrummet just nu.
Sen var projektet igång... o nu sitter jag här med färg på byxorna, tshirten, håret.. ja, praktiskt taget så är det färg överallt och jag undrar vad jag har gett mig in på!! Haha.. roligt har jag iaf. Lättroad brud!

Jag hoppas verkligen att det blir bättre än hur det ser ut nu... för nu är det inte snyggt!!
Dags att ta en paus tills imorgon, mkt som måste ner från väggar och ordnas för att jag ska kunna fortsätta.

Får ta en bild sen för o visa hur det ser ut....

*Love*


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback