Se flere på HITME.NO

Ny vecka, nya tag...

2007-02-1216:49:23
Skrivet av Sandra Edlund

Då var den lediga veckan över och en ny arbetsvecka var igång. Varför är jag alltid så slut på måndagar efter första arbetanatten? Antagligen för att jag varit ledig och kroppen inte är van att jobba. Fast jag vet inte om jag vill påstå att jag är så effektiv på jobbet heller.. hehe...

Nåväl, behöver ner på stan för att inhandla lite smått o gott. Först o främst ska jag ner och handla en ram till min tavla som jag köpte när jag var i Thailand. Var ju bara över ett år sen jag var där nu så nu ska det väl ändå vara dags..

Min kära väninna Emma och hennes goda vän Diddi kom hem från Thailand i lördags. Pratades vid som hastigast igår och jag fick några bilder, sjukt så fint det är därborta!!!
Jag längtar verkligen tillbaka och MÅSTE snart dit annars blir jag toookig!

Titta bara här... Vad gör man här i Sverige när man kan ligga på en solstol och ha det så mkt bättre!

155258-11

Dags att sluta drömma sig bort annars blir jag väl knäpp...

Helgen passerade och jag var hemma i Eskilstuna hela helgen faktiskt. Kändes lite ovanligt men helt okey. Behövde nog vara hemma för en gångs skull faktiskt. Blivit mkt farandes den sista tiden..

Måste dock fara ner på stan nu så jag hinner med det jag ska.

Ha det bra gott folk!!  *puss o kram, ses på stan*


Kommentarer:
Postat av: Emma

Jag har missat och vara inne och läsa här märkte jag! Gud vad kul... nu kan man ju ha koll på dig även om man inte pratar varje dag! ;)

Kul att du lagt upp mitt andra hem här på bild ;) haha

Puss !

2007-02-24 | 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback