Se flere på HITME.NO

Natti natti!!

2007-02-2705:25:00
Skrivet av Sandra Edlund


Så här glad kan man bli av att vara hemma från jobbet..

Natti natti!!

Dags att gå till sängs, på med nallepyjamasen och fram med datorn.
Här ska somnas till ett avsnitt av Shark!

För er som undrar hur det går med mitt sockerberoende kan jag berätta att det inte går så väldans bra, fast jag var lite stolt över mig i slutet av förra veckan. Sen var det kört i lördags när jag var iväg på tacokväll hemma hos Mia och Nina. Där serverades det söt efterrätt tillsammans med glass..
Aj aj, jag tänkte.. det är ju faktiskt lördag så då kan man ju synda lite... och sen var det kört.
Igår på jobbet kom mamma med en underbar morotskaka, rulltårta och chokladkaka. Hur lätt var det att stå emot!
Idag fortsatte efterrättsfesten med en chokladtårta. Hur svårt ska det vara att motstå!!
Det är sjukt svårt uppenbarligen!!!

Jag ska börja skriva ner vad jag äter varje dag för att få riktigt dåligt samvete när jag syndat lite med socker.
Skäll gärna lite på mig också så jag mår riktigt dåligt över det.. :)

Kan börja redan idag då.

Började bra med 2 rostade mackor med makrill och kaffe latte, fortsatte med pasta och köttfärsås innan jobbet och köpte mig en wasa knäckemacka på jobbet. Avslutade sen med en chokladtårtbit... !!

Om det inte hade varit för den där chokladtårtan kunde jag somna med gott samvete nu...

Goood night!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha ha Du är så skojjig!!
Skule vara mer än super kul att ses.. kanske tar jag Minin och kommer över.
Men du måste sluta med sockret då.. jag har samma problem och det skulle bli katastfor om vi träffades!!!

Krma Sandra

2007-03-04 | 22:53:07
Postat av: johnny

hejhej!!!

2007-03-05 | 00:38:43
Postat av: Sandra

Du är för söt tösen! Vad roligt att du tar dit en titt hit för att hänga med i min vardag. Självklart ska du ta dig hit så vi får ses, var ju verkligen inte igår du var här... Se hur jag har det nu och prata lite skit över en flaska vin kanske ;)
Så torrt vin som möjligt då för att inte behaga sockerberoende såklart!!
Visst är det synd om oss som hamnat i sockerträsket :P
*kramis*

2007-03-11 | 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback