Se flere på HITME.NO

My new bedroom

2007-02-0819:44:03
Skrivet av Sandra Edlund

Så här blev resultatet!

Då var sovrummet klart! Känns så himla bra att få bort de där blåa väggarna!!!

My new bedroom

Målade in i det sista igår för att sedan åka iväg till Sthlm o gå ut o äta med tjejerna. Riktig girls night out!
Käkade så himla god mat på Fridays och drack 2 flaskor vin till det. Nej, jag drack inte 2 flaskor själv.. hehe.. vi delade broderligt!

Därefter gick vi vidare till Caféet och dansade lite och umgicks. Det var riktigt trevligt, inte så mkt folk men ändå kul att vara ute med tjejerna!

Stackaren Kicki skulle upp o jobba morgonen efter, men själv kunde jag ligga o dra mig ett par timmar till. Sen begav jag mig hemåt för att möta far min och hans Kikki. De var på besök över dagen.
Tanken var att jag skulle träna ikväll med Tezzan men tyvärr så kände min kropp för att ligga o slappa på soffan istället!

Såå här ligger jag och bara njuter! ;)

Ciao! 



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback