Se flere på HITME.NO

Barkväll

2007-02-2304:37:37
Skrivet av Sandra Edlund

Wiiiiee, vilken trevlig kväll!

Ut o käkade på Grappa ikväll, åt den godaste pizza som kan tillverkas i Eskilstuna. Bland de godaste iaf, härligt fräscht med ruccula sallad var det på! Fast inte bara sallad, även oxfilefärs och annat smaskens!!
Det var härlig mat och sen fortsatte vi vidare in till baren där jag fick träffa på en otrolig trevlig och duktig bartender.... Henke!
Otroligt nöjd med servicen och tipsen jag fick, vi döpte tom med en drink efter mig.. haha.. att beställa en -Sexig Sandra inne på Grappa idag den är inte o leka med. Det är den gröna drinken till höger i bilden. Min nya favvodrink, innehåller Bacardi Lemon med passionsjuice och lime och... ja.. gott var det! I promise!
Till vänster ser vi en mumsig shot som bestod av kaluha och baylies och... hmm.. hur kommer det sig att jag slutade lyssna efter hälfen hela tiden.. well well... gott var det satan! Lite mintsmak på det hela.. mumsischhhh.
And the man himself under drinkarna, killen med koll.. han lär få göra fler drinkar åt mig.. Fler "Sandra" till folket!!!

Barkväll

Tack Johnny och Anders för gott sällskap ikväll... uppskattade det till max!!

Nu är det dags att sussa skulle jag tro.. imorgon bär det av på jobb...

Nattipussar!!


Kommentarer:
Postat av: johnny

haha... till maaaaax! =)

2007-02-24 | 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback